-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Hm.. det är så lurigt med äl säger jag bara.. sen vi började försöka (3riktiga försöket ) har jag fått glad gubbe på cb. har även tempat lite för att se om det har höjts.. jag fick glad gubbe idag o igår o tempen höjts redan idag.. är det normalt? har inte märkt av äl sekret nån gång .. har läst att lala inte får det så det syns utan det ligger kvar där inne.. har nån av er haft det så? blivit gravida trots uteblivet äl sekret? det är la det som gör att spermierna kan simma upp lättare.. då jag har höjd temp o positiva äl test borde jag ha äl alla fall men ingen bebis i sikte..
berätta gärna om era äl symtom om ni har äl sekret o om inte om ni har blivi gravida ändå.. har försökt hålla koll ... ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!har själv funderat på det där, borde ha el haft äl i dagarna o igår kände molande värk på dag 15 i cykeln men inget sekret. har ju en dotter på 6 månader och har bara haft en mens så visst kan den vara oreglbunden. Minns inte ens hur det var när jag blev gravid förra gången....
vi försöker få till syskon
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!okej..
viet du om man måste ha älsekret för att ha ägglossnign? får plus på stickorna o tempat lite o den verkar höjas också.. suck blir galen för det tar sig inte heller.. =( ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Har bara en fråga, ska ha äl på julafton
Hade dock spotting 7 dagar efter äl förra gången och fram till mens, vilket är ovnaligt för mig. Men för att komma till frågan, någon som känner igen så tidiga tecken på äl? Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Nu när jag testade senast med ä-l test så fick jag inget sekret, blev gravid ändå, brukar annars ha det.
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!ok tack för svaren fifiluria! o grattis till plusset om du fått det nyligen!
wainting for my angel.. jag har ockås mått illa de senaste dagarna.. ont i magen i dag o idag har jag ont i höger sida .. äl på g.. haft hög på monitorn i 4 dagar nu e på dag 13 nu.. så äl borde komma när so .. känns som den e på g.. men onstigt jag kännerbara på höger sida jämt.. är det så kanske att det itne produceras några ägg i vänster eller är det i båda eller hur funkar det?? nån som vet..varannan gång på höger vänster ? ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Tack heidimariajohanna!
Vet dock inte svar på det du frågade men vill önska dig lycka till, hoppas du plussar snart!
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!heidimariajohanna:
Äggblåsor produceras på båda sidor, sen är det slumpen som avgör vilken sida som släpper ett ägg. Den sida som har det bästa ägget "vinner" så att säga. Så det kan vara olika varje gång, eller samma.. Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Hade glad gubbe igår, hade sex dagen innan o 2 gånger igår
Så nu hoppas jag! Ingen gubbe idag på äl testet, så känns äkta! Inte mycket sekret denna gången, men tycker det är väldigt olika. Vi har ett glidmedel som heter preseed som ska vara nästintill lika som kvinnors fertila sekret o hjälpa spermierna. Hoppas att det hjälpte lite! Vilken bra start på det nya året om det kunde ta sig denna gången!!! Än en gång kommer den,
Re: Glad gubbe o temphöjning men inget sekret!?!Hej!
Åh då får vi följas åt. jag hade positivt i förrgår 22.. myste då på lkvällen o dagen innan.. me ninte igår dock.. borde kanske gjorte men hade äl känning den 21.. onsdags o har en monitor så jag tror o misstänker att den visar positivt på morgonen dag 22 men jag hade äl lite innan... för 21 var det inte max fertilitet ... om d uförstår vad jag menar=) så nu är et bara o vänta på bim nån gång i början av janari..brukar testa naturpreparat.. o denna månade nskippar jag det o tänker inte så mkt på det( försöker) .. hoppashoppas.. detta blir vårt 5 riktiga försök .. hur många har ni försökt? god jul! ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|