-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Göteborgsmammor höst/vinter!
40 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Hur går det för er alla?
Ha själv börjat få en liten bula på magen, den ligger så långt ner så jag tycker det ser riktigt kul ut när jag ligger på rygg och det verkligen är en liten boll nere under naveln. Var på RUL igår och allt såg bra ut, så härligt!
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Vad roligt! Så underbart när allt är bra
Jag skall åka till Ukraina på måndag och på tisdag skall jag till en jätte bra privat klinik i Kiev och skall göra ett 3D UL. Allt kommer spelas in på video och jag kan visa det för papsen Skall ta reda på om det är en pojke eller en flicka.
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Oh, vad spännande Annie, så mysigt att se bebisen i 3D - blir ju så verkligt och "på riktigt" då!
Hoppas allt går bra på resan!
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Hallå tjejer!
Den här graviditeten går med ilfart! Det får gärna sakta ner lite grann faktiskt, jag hinner inte riktigt med. Har precis haft 4 veckors semester och är tillbaka på jobbet och har hunnit jobba sen i måndags. Jag är heeelt slut! Fattar inte hur jag ska orka jobba 7 veckor till. Magen är stor och jag börjar få en hel del sammandragningar om dagarna, ska kolla upp dem nästa vecka faktiskt, så inte kroppen påverkas för mycket av dem. Vill ju gärna att bebis stannar inne tiden ut. ina: Skönt att allt såg bra ut. RUL är så kul att göra! Lycka till på UL Annie, roligt att kunna göra 3D
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Vad roligt Annie! Eftersom jag redan har en son så tycker jag det är alldeles fantastiskt med grabbar
Jag är nästan 100 på att vi får en pojke till, nu är det inte långt kvar. Spännande!!
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Tack Nelia!!
Var tänker du föda? Östra? Mölndal? Själv vet jag inte... Hörde bra referenser om båda två...
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Jag är inte så nöjd med Mölndal, men har hört många andra som är det så det är nog väldigt individuellt. Jag vill nog gärna föda på Östra den här gången. Får hoppas de har plats när det väl drar igång.
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Det är säkert väldigt individuellt som du säger Nelia, vem som man får som BM och hur just den dagen ser ut på förlossning etc. Tråkigt att du känner dig missnöjd med Mölndal...något speciellt som gjort att det känns så?
Efter denna helgen känns det som att min mage bara exploderat och blivit jättestor. Ovant, men alltmer verkligt...90 dagar kvar till BF nu ju...
Re: Göteborgsmammor höst/vinter!Ja, det är en hel historia om jag ska skriva om det här, men det är främst barnmorskan och personalen på BB som jag inte var nöjd med. Kan berätta mer en annan gång om någon vill, men just nu har jag en tid att passa och hinner inte sitta vid datorn.
Ja, nu börjar det närma sig, längtar som en tok! Är så nyfiken på vem liten är som gömmer sig därinne
40 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
|