-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gratis gravidförsäkring?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Gratis gravidförsäkring?Vilken försäkring tycker du är bäst, vilken har du och varför valde du den?
Hjälp mig ut ur djungeln!
Re: Gratis gravidförsäkring?jadu.. jag har valt att ta via Folksam där de har en del som är gratis och sen kan man välja till en massa delar för 1050 kr.. vi valde att välja till.. Vet inte vilka som är bäst men vi har Folksam för alla andra försäkringar så därför valde vi dom. Tror de är snarlika men jag vet inte.. jag tittade inte runt, bara valde Folksam
Re: Gratis gravidförsäkring?Jag och min kille valde trygghansa det var den och folksam eftersom vi själva har den vi valde mellan dom men vi tyckte trygghansa va bättre så då tog vi den
Re: Gratis gravidförsäkring?Jag har TryggHansas gratisförsäkring och en plusförsäkring på Länsförsäkringar för 650 kr. Den försäkrar även barnet de första 6 månaderna så att man slipper tänka på försäkring det första man gör efter man kommit hem från BB
Du kan ha hur många försäkringar du vill egentligen, vad jag har förstått det som så får man ersättning från alla bolag om något skulle hända. Vilket vi såklart inte hoppas på! Lycka till. http://hemmafrulin.blogg.se - Om graviditet och hemmaliv
5 inlägg • Sida 1 av 1
|