-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid ?
7 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid ?Hejsan.
Har varit väldigt stressad på senaste tiden, mycket runt om. Jag har ett barn sen tidigare på 1,6år. Ska inte ha min mens förens den 18:onde. Idag hade jag och min pojkvän sex och efter åt så kom det ut en väldigt rosa blod med lite flytningar. Sen nu har det försvunnit , så nu undrar jag om jag kanske kan vara gravid, men har börjat fått missfall ? Jag har och min pojkvän har varit tillsammans i 7månader och vi har alltid haft oskyddat sex och verkar ha svårt att bli med barn. Mvh Johanna
Re: Gravid ?Hej Johanna,
När hade du din senaste mens och är den regelbunden? Om du inte ska ha mens förrän den 18:e så tror jag att du kanske nu närmar dig ägglossning. Jag tror inte att blodet beror på missfall utan kanske på att ni hade sex. Ibland kan blodkärl i livmodertappen brista och ge en liten blödning, eller så kanske dina slemhinnor var lite torr. Kan bero på många saker att det kom lite blod. Hoppas du får svaren du söker.
Re: Gravid ?Jag hade den senast den 18 förra månaden.
I bland har jag regelbunden i flera månader sen i bland oregelbunden. Okej tack för svararen.
Re: Gravid ?vet du om du har haft ägglossning när ni har haft sex eller har ni bara kört på och inte tänkt på det nånting?
Re: Gravid ?Haha vi har bara kört på utan att tänka något.
Jag brukar inte kolla upp när jag har ägglossning.
Re: Gravid ?Då skulle det ju kunna vara en nidblödning, alltså att ett befruktat ett fäster. Avvakta till dagen då du beräknar att få mens och testa sen om du tror att du kanske är gravid.
Re: Gravid ?Och tack så mycket då får jag göra det!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|