Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Gravid?

Nytt försök efter missfall.

Gravid?

Inläggav FOS 16 jul 2010, 12:11

Hej.

Jo i april fick jag missfall, fick tillbaka mensen i maj och hade min andra i juni.
I onsdags skulle jag haft min mens dagen innan var det rosa på pappret när jag var på toaletten.. Gjorde ett test idag som visade neg.
Jag undrar, hur långt tid tog det innan mensen kom tillbaka regelbundet för er?
Kan jag va gravid ändå?
FOS
Nykomling

Re: Gravid?

Inläggav minimadde78 16 aug 2010, 21:45

Hej hej..!!

Ja vet hur det känns... Jag fick ett missfall vid första försöket i mars o sen dess har min mens varit försenad, de sista gångerna har den varit försenad i 5 dar. Men efter sista mensen så började ja må dåligt, illamående o menssmärtor i livmorden... brösten aningen ömma, precis som innan mens. Tröttheten varierar från dag till dag. aningen tröttare än vanligt. men så den varma, brännande känsla i livmodern är obehaglig, känner oxå ett obehag i magen lite då o då. Så för en vecka sen gjorde ja ett gravtest o det visade positivt, men sen gjorde ja ett nytt dagen efter o då visade det neg...!!

Ska testa mig igen på ons, men vad händer..?
Sen SNÄLLA hjälp mig..!!

Jag har en varm, brännande känsla i livmorden blandat med illamående ibland... vad betyder det..??
att ja är gravid o håller på få missfall igen?? Jag känner denna varma brännande känsla innan mensen, men kände det oxå innan missfallet...

Nån som vet vad det kan betyda..?? Blir nervös, vill inte ha missfall igen om ja nu är gravid...

//MVH minimadde
minimadde78
Nykomling

< Återgå till Gravid efter missfall

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm