-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid?
3 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid?Hej!
Det är så att jag gjorde en kirurgisk abort i december. Kan man bli gravid så här snabbt efter? Det ömmar långt ner på högersida, om jag trycker lite så känner jag något hårt (Eller inte hårt. Men det är något som står ut) Kan det vara så att livmodern växer? Jag hade min senaste mens 17 mars, kan man känna symtom redan nu? Min nästa beräknade mens är någon gång nästa vecka.. Jag har även mycket vita flytningar. Som jag inte brukar ha! Kan det kanske vara något annat? Som inte har med graviditet att göra. Tacksam för svar!
Re: Gravid?Om du fått mens sen aborten så skulle du också kunnat bli gravid. Så då är frågan, har du haft oskyddat sex under ägglossning? Om du haft det så finns ju risken att du blivit gravid igen.
Sen vad flytningarna och ömheten beror på det har jag ingen aning om, det kan va en infektion, svamp tex., helt vanliga ägglossningssmärtor/flytningar eller tecken på graviditet. Det enda jag kan tipsa om är att köpa ett test och skulle det vara så att du inte vill bli gravid så se för tusan till att skydda dig!
Re: Gravid?VISST KAN MAN DET!!!
Jag fick en MA i januari förra året och fick då göra en "kemisk" abort. Sedan blev jag gravid igen i mars och födde en underbar i december.
3 inlägg • Sida 1 av 1
|