-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid?Hej jag har inte haft min mens på 2 månader den första gången jag hade sex med mitt ex så hade jag mens.. och sen efter det så gick det mer än en månad så jag gjorde ett test hemma och det visade negative och sen träffade jag honom för några veckor sedan (hade mensvärk)
och ja hade oskyddat sex då med jätte dumt gjort av mig och nu väntar jag och väntar på min mens och det kommer inte har snart gått tre månader någon som kan ge mig tips känner mig orolig och ensam tacksam för svar
Re: Gravid?Gör ett nytt graviditets test! Clearblue digitalt skriver gravid eller inte gravid så vet man exakt!
Re: Gravid?tack för tips är 17 och väldigt ovan med sånt här brukar vara noga med skydd och sånt annars var bara slarvig denna gång
Re: Gravid?Hej Caroline! Du kan gå till en ungdomsmottagning för att få hjälp med detta. Du hoppas inte på att du är gravid med andra ord?
Re: Gravid?ja precis klart jag vill ha barn men i min ålder har jag inget att erbjuda barnet och är för ung för att kunna ta hand om ett barn som jag vill kunna göra
5 inlägg • Sida 1 av 1
|