Jag har haft X, de tog min vänstra äggledare i aug. Jag är inte gravid än. Jag har fått två ägglossningar sedan OP. Den senaste var jag hos läkare (hade en inbokad tid just då hos gyn) de såg att jag släppte ägg från vänster

ÄL-testet visade positivt dagen innan jag gick till gyn. Det var en fredag, på söndagen "råkade" vi ha oskydat sex och jag testade inte med ÄLtest. Jag börjar fudnera om det är något, jag har lite stickningar runt i livmodern som jag har haft vid båda min graviditeter (första slutade i missfall). Jag blir självklart glad om det är så, men helst vill jag vänta en mens till, så egentligen hoppas jag på att jag inte är gravid. Jag drömde även om plus, vilket jag gjorde vid båda förra graviditeterna och springer lite extra och kissar. Vi fullföljde inte hela sexet, för vi visste ju att det precis varit ÄL, men det kan ju bli ändå av försatsen

. Vi får se till helgen om mensen kommer, faktiskt hade det varit det bästa för mitt psyke (jag har slutat jaga bebistankar och det känns skönt, men tack vare detta "slarv" så spökar de igen) men såklart kommer jag ändå försöka att bli glad.