-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid Eller inte?
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Gravid Eller inte?hej anile, jo jag har en kille, sedan 95! ang bm så förstod jag vad hon menade, men jag tycker att man ska vara rättfram , men såklart bestämmer ju inte dom över patienternas liv. jo, det är klart man ska försöka komma över MF, men det är väl inte konstigt att man blir fundersam, jag har ju inget att jämnföra med, så jag vet ej vad man ska känna, men killen stöttar mej och min bästa vänner med, så man kan ta nya tag!
Re: Gravid Eller inte?Ok, hade för mej att du skrivit tidigare att din kille inte fanns där längre men kanske var ngn annan jag blandar ihop dej med.
Nä, missfall tar tid att komma över och läka. Jag har själv fått tre stycken på raken och det har varit ett helvete dessa 1.5 år som vi försökt. Men tyvärr kan man inte påverka kroppen utan det är den som bestämmer. Bra att du har folk runt dej som stöttar! Det underlättar.
Re: Gravid Eller inte?Ok, hade för mej att du skrivit tidigare att din kille inte fanns där längre men kanske var ngn annan jag blandar ihop dej med.
Nä, missfall tar tid att komma över och läka. Jag har själv fått tre stycken på raken och det har varit ett helvete dessa 1.5 år som vi försökt. Men tyvärr kan man inte påverka kroppen utan det är den som bestämmer. Bra att du har folk runt dej som stöttar! Det underlättar.
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|