-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
´gravid eller inte? :O
3 inlägg • Sida 1 av 1
´gravid eller inte? :OJag och min pojkvän köpte 2 stycken cb graviditetstest på apoteket efter en veckan misstanke om graviditet. Det första testet var negativt och vi blev ledsna såklart, 4 dagar efter jag tagit detta gravtest tog jag ett nytt och det plussade men lite otydligt, yttligare 4 dagar efter det gick jag till UM och testade och det visade Negativt.. Vad ska jag tro? Jag har fått många syntomer och 4 dagar innan min väntade mens fick jag en rosa blödning som bara varade 2 dagar.. Illamående på morgonen, metallsmak i munnen, känsligt luktsinne och förändrat smaksinne, svullen mage, svullna, ömma bröst med tydliga blodådror... vad ska jag tro?
hjälp någon!?
Re: ´gravid eller inte? :OMan säger ju att ett positivt test är positivt oavsett hur svagt det är. Därför borde du vara gravid. Det konstiga är dock att det var neg när du gick iväg och testade. Vad sa de om det?
Det kan ju vara så att testen där inte är lika känsliga som det du tog och att hormonnivån är för låg för att ge utslag på dom testen. Dina symptom låter ju som att du är gravid.
Re: ´gravid eller inte? :ODe sa att jag inte var gravid, men jag har ju haft en nidblödning och så, men vet inte om jag testade för tidigt, på UM har de ju tester som man kan beställa på internet, så jag litar mer på de digitala, men man blir ju väldigt fundersam... Men om jag nu skulle vara gravid, skulle jag räkna veckor från o med sista mensen eller nidblödningen, för om det är mensen så har jag gått 7v och 1d, är lite lustigt om det inte visas då? är det bättre att testa på morgonen kanske?
3 inlägg • Sida 1 av 1
|