-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid - en ljuvlig tillvaro!
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Gravid - en ljuvlig tillvaro!Ja än så länge iallafall
Jag har äntligen börjat fatta att det är på riktigt nu! Det är en sprittande, bubblande, underbar känsla som snurrar runt i kroppen. Svår att beskriva men tveklöst den bästa jag upplevt
Jag säger som Helen, njuuuuut av den sprittande känslan! För mig har graviditeten hittills mest inneburit krämpor och illamående.. Och även om jag är överlycklig över att snart få bli mamma bävar jag för att skaffa fler barn..
Vill bara göra ett liten inlägg här. Har ju trots allt ganska nyligen gått igenom en graviditet..
Bli inte förvånad om du inte känner så mycket av din graviditet! Jag kände egentligen ingenting under hela graviditeten! Jo, jag hade lite ömma bröst. lite molvärk och var otroligt trött i början, men det var det enda! Alla talade om för mej hur illa man mådde och värsta skräckhistorierna om ur jobbigt det skulle bli! Så trodde nästan det var något som var fel, eftersom jag mådde så bra! Men faktum är att hälfen av alla graviditerer passeras utan att man mår dåligt! Jag hörde till den kategorin! Kanske du brås på mej?! Vi är ju släkt i alla fall!! KRAM vännen och njut av att du och sysslingen mår bra!! (hmm.. blev visst mer än ett litet inlägg.. Men du känner ju mej.. hehe)
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|

[/url]