-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
gravid för första gången
7 inlägg • Sida 1 av 1
gravid för första gångenHej!
Plussade den 23 och skrev in mig på MVC den 24. Dom sa då att jag var i ungefär v4. Känner mig helt som vanligt! Kan knappt tro att jag är gravid! Allt känns så spännande och längtar verkligen. Tycker denna sida verkar toppen och tror verkligen jag kommer hitta en massa tips här! Kommer bli många månader framöver med er här inne
Re: gravid för första gångenGrattis och välkommen hit till forumet!
Re: gravid för första gångenHej! Jag plussade igår och blev så himla chockad! Jag tyckte det var konstigt att min menscykel var så lång, brukar vara 28-30 dagar och igår var jag på dag 35 så därför tänkte jag att jag skulle testa.. Jag trodde verkligen inte jag skulle vara gravid för jag och killen har bara försökt i två månader! Är fortfarande i chock:P men vi är så glada och förväntansfulla. Ringde mvc idag och hon sa att jag var i vecka 5+1. Fick tid för hälsosamtal o inskrivning. Spännande!!
Isabell88, vi har nästan samma BF-datum, har du några symtom än? Jag har väldigt ömma bröst, molvärk och så är jag ovanligt trött.. Jag håller tummar och tår att man ska slippa illamåendet!!
Re: gravid för första gångenHej alla o grattis;)
Jag plussade den 22 denna månaden! Är oxå i chock ja o hjärtat bestämde att vi skulle skaffa barn i december detta gick galet fort, men är självklart jätte glad o pirrig av vad som ska komma ska:-) Har ömma bröst som tusan annars är d som vanligt för min del:) Kul o fÅ följa er här inne:)
Re: gravid för första gångenHej på er och grattis
Ska bli kul att följa er andra som man ligger ungefär lika i tiden med
7 inlägg • Sida 1 av 1
|