-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
gravid i 20-årsåldern i stockholm?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej Shri!
Det var precis likadant för mig när jag fick veta att jag var gravid. Hjärtat säger en sak och hjärnan en annan. Är i vecka 14 nu och allt känns bara bättre med tiden, ju mer man hinner smälta allt Var i stockholm bor du? Lycka till på UL
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Ja, jag antog att det är så det skulle bli
Jag vaknade i morse av att min mage värkte, ungefär som en enorm mensvärk och när jag gick upp började jag störtblöda så det blir tyvärr inga fler veckor för mig eller vår lilla. Jag bor i Vasastan. Kram och lycka till med allt MA: 31/1
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?åh, tråkigt att höra
lycka till nästa gång, när det än blir! kram till dej!
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej!!
Hur går det för alla här inne?.. Jag kollade runt lite här och fastnade i er tråd. Själv är jag 23 år och bor i jakobsberg utanför sthlm och är beräknad 30 april Ha en bra kväll
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Ja tråden verkar ha dött! inte kul ju =) Jag är själv 22år gammal och har redan en goding på hela två år =) Väntar nu ett syskon till honom är väl i veckan 15 nu om jag inte minns fel? Hur mår ni alla, några som fött än ser det ut som? .
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej på er! Hoppas på lite liv igen!
Var era bebbar planerade? Själv var jag gravid vid 21 och den var planerad.
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej Alla Unga mammor i sthlm!
Kul att det finns några att prata med här Jag är 23år och väntar mitt första barn och det var planerat Hur mår alla mammor? är det någon som vet när man börjar gå i mammagrupper? Kram
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|