-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
gravid i 20-årsåldern i stockholm?
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
gravid i 20-årsåldern i stockholm?hej allihopa!
fick för en vecka sedan reda på att jag är gravid... är i v 7 nu! har nu bestämt mig för att behålla barnet trots lite tumult med pappan. vet knappt någon i min umgängeskrets som har/ska ha barn så det hade varit kul att prata lite med någon i liknande situation jag fyller 21 om en månad och bor i solna!
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej hej! GRATTIS! Jag är 21 och gravid i Stockholm, har inte heller många i umgängeskretsen med barn. Hur mår du då, några krämpor? När är du beräknad att få? Själv har jag BF 20/2
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej!
Grattis till era graviditeter. Visst är det underbart! Jag har BF den 16/02 och det är väl inte så överdrivet många i min ålder som funderar på barn nu. De allra flesta jag umgås med är alla singlar och pluggar, vilket kanske inte är de optimala för barntankar. Skulle verkligen vara jättekul att knyta lite kontakter! Hur mår ni? Allt under kontroll?
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej och grattis till er också!
Min lilla är beräknad till slutet av juli så det är ju lite längre fram än för er =) Jag har mått jättebra hittills, har nu senaste dagarna börjat må fruktansvärt illa annars har jag inte känt av någonting. Hur mådde ni i början? Och hur mår ni nu? Haha nä som sagt, det är ju inte så många nu för tiden som får barn tidigt... Min var dock oplanerad och kom egentligen väldigt olägligt men ibland får man planera om, är jätteglad nu iallafall Hoppas ni mår bra, är ju inte så långt kvar nu för eran del
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hejsan!
Jag är 21 år gammal och har jag BF den 11/06. Bor på söder och mår fortfarande skit bra ![]()
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Ja det är verkligen helt underbart och svårt att förstå ibland... även fast man ser magen sparkas runt och har sett den lill* på UL, känns galet att det snart är en "riktig" liten bebis istället för bara en stor mage
Håller med er, skulle verkligen vara kul att knyta lite kontakter i ens egen ålder som ska bli mamma Ha det fint!
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej på er och grattis!
Jag fyller 20 nästa år och är beräknad till den 29 januari! Bor i lilla hålan Åkersberga, ca 40 min med tåg från stan! Känns mycket ensamt nu när man ska bilda familj eftersom att ens vänner inte ska göra det riktigt ännu! Vore kul att prata med någon och kanske börja umgås nu och sen också med våra bebisar! Väntar en liten pojke!
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?hej Heleander och grattis till dig
jag gjorde ett UL häromdagen och var inte lika långt gången som jag trodde, men det var nått litet där iallafall
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Vad roligt Heleander, skulle oxå tycka nåt sånt vore kul!
Re: gravid i 20-årsåldern i stockholm?Hej.
Jag är 20 år och bor i Stockholm och plussade i veckan. Det är mycket upp och ned om hur jag och pappan ska/borde göra men jag har bestämt mig rent emotionellt vad jag vill, det har han också. Det praktiska får lösa sig. Jag ska till gyn på tis för ultraljud för att bestämma vilken vecka det är exakt. Men jag borde vara v 7 om man räknar från senaste mensen. Jag är jättenervös men längtar supermycket! Då allt är helt upp och ner i mitt huvud skulle jag tycka att det var jätteroligt att prata med andra unga gravida i stockholm. Kram MA: 31/1
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|