Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

Gravid i omkring v 7 och oni i magen!!??

Första trimestern - gravid vecka 0-12. När du skapar en tråd så döper du den till exempelvis "gravid vecka 10 - inskrivning" skriv den vecka du vill prata om.

Gravid i omkring v 7 och oni i magen!!??

Inläggav frökenbus 09 nov 2011, 13:09

Jag är gravid i v7 och har sedan ungefär 2veckor tillbaka haft ont i magen, en molnande känsla! Har haft liknande känslor med mina två tidiagre barn men det kom senare i graviditeten. Barnmorskan sa då att de är ligamenten som börjar "röra" sig, men nu undrar jag om det kan kännas såhär tidigt????
frökenbus
Nykomling

Re: Gravid i omkring v 7 och oni i magen!!??

Inläggav kristallklarvinter 10 nov 2011, 02:03

Ligamenten kände jag av tidigt första gången. Nu kom de i vecka tolv ca. Men mensvärksmolet är ju.normalt så länge du inte har jätteont. Det är ju när de växer. Jag hade lite svårt att denna graviditet Komma ihåg hur det var i början förra gången så allt har känts konstigt. Mindes bara slutet, stor mage, bebisen som sparkade etc.. Hoppas att det lugnar sig lite snart för dig..
kristallklarvinter
Alltid online

BF: 120425

< Återgå till Första trimestern

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm