-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid i v. 10- och sååå trött :(
5 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid i v. 10- och sååå trött :(ja jag är omföderska och gravid i v. 10...och är sååå himla trött. Äter järntabletter, och försöker hålla dieten så bra jag kan. Blir visserligen lite småätande här och var, men har hållit igen med det heeela dan
Re: Gravid i v. 10- och sååå trött :(Hej!
Här är en till som är förlamande trött. Från em och hela kvällarna känner jag mig som en zombie. Jag har tvillingar på 9 år och det är så svårt att få dem att förstå att man är så trött och jag får hemskt dåligt samvete. Minns inte att jag var så här trött förra gången. Men det skall gå över
Re: Gravid i v. 10- och sååå trött :(Tror inte det finns så mkt att göra, mån blir sjukligt trött och om du äter järn så har du ju motverkay den biten iaf. Tröttheten är ju pga hormoner och allt som händer i kroppen. Jag var så trött så jag blev sjukskriven ett par v på halvtid.
Re: Gravid i v. 10- och sååå trött :(Jag går in i vecka 9 idag och är så fruktansvärt trött!
När jag är ledig räcker det med att gå och handla och laga mat, sedan känns det som om jag har gjort mitt för den dagen och förblir halvliggande på soffan. Den här veckan jobbar jag tre kvällar och slutar 22, när jag kommer hem känns det som det är mitt i natten. Att jag sedan ska gå upp kl. 6 dagen efter gör det ju inte bättre… Jag försöker att klara av jobbet så gott det går, men det är inte helt lätt, särskilt inte när jag jobbar 9-10 timmar, sedan när jag kommer hem är det bara vila som gäller. Jag försöker att lyssna på kroppen och ta det så lugnt som möjligt, men det är lite frustrerande att inte orka med så mycket som jag brukar. Å andra sidan ska man väl börja bli piggare när första trimestern är slut?
Re: Gravid i v. 10- och sååå trött :(När första trimestern är slut brukar de flesta bli lite piggare . Men andra sidan så kommer det andra krämpor då.
MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
5 inlägg • Sida 1 av 1
|