-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??
5 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??Hej allihopa!
Nu syns magen ganska mycket och man går och väntar på ultraljudet (23 dec)! Men jag är helt slut, känns som att det inte går att jobba heltid, jag sjukskriver mig några dagar varje månad då min kropp vägrar gå upp kl. 6 varje morgon. Nån som känner igen sig?? Jag har även varit förkyld, haft urinvägsinfektion mm..det känns som att man inte gör annat än att jobba, hinner knappt andas!
Re: Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??Har du börjat ta järn? Det brukar hjälpa på tröttheten
Re: Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??Ska gå och köpa tabletter på en gång!
Re: Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??Prova med niferex.
Lyssna på din kropp och vila om/när du behöver. Man blir trött som in i bomben i perioder under hela graviditeten.. Jag mådde som bäst efter att jag passerat v20. Efter v30 blev jag tung och otymplig, och TRÖTT igen =) Ta hand om dej. MA 10/2 2010 (V11)
älskade Lova född 110127
Re: Gravid i v.17 och fortfarande sååå trött! Nån mer??jag var så trött i kroppen att jag fick havandeskapspenning 2 mån innan förlossnignen,(givetvis inte bara därför) var trött hela tiden iprincip, att jobba var en pina!!
SthlmsmammanTerese.blogg.se
5 inlägg • Sida 1 av 1
|