Maria Wigbrant

Hej! Core är toppenbra träning. Det du ska undvika om separatio...

Träningsrådgivare

Gravid i vecka 35..

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Gravid i vecka 35..

Inläggav madgun 17 maj 2011, 10:46

Hej!

Är nu inne på vecka 35, vet inte om det har med graviditeten att göra, men känner mig så nere, vill bara gråta.... miste ett barn för ett år och fyra månader sen, (hon dog i PSD, när hon var tre o en halv månad gammal) Så det kan ju vara det som spelar in också... Jobbigt är det iallafall.. Vill också så gärna ha en flicka, ja jag vet att det låter dumt, man ska vara glad vad det än blir.. Och det blir jag säkert också, eller? Det här är ju säkert den sista graviditeten, alltså sista chansen man har så det känns lite jobbigt. jag fyller 42år i sommar.. Känner mig så ensam i min ledsamhet!
madgun
Nykomling

BF: 110623
BIM: 100905
Status: änglamamma,havande mamma, mamma,mormor

Re: Gravid i vecka 35..

Inläggav L8i 17 maj 2011, 14:33

Usch jag beklagar att du mist ett barn, det värsta som kan hända! Jag önskade mig också en flicka, men fick reda på i v 19 att det var en pojke. Blev såklart lite besviken, men nu är jag superglad! Det är ju bara min lilla Julian jag vill ha :) tror det är ganska vanligt att man blir nere i slutet av graviditeten, det medta är ju tungt och jobbigt. Skickar lite kramar till dig, snart har du din bebis här!
BildBild

Bild
L8i
Alltid online

BF: 120602
Status: Gravid med nr 2 :)

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm