-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid/mamma i Uppsala?
30 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Gravid/mamma i Uppsala?hej
jag är 90a och ska ha barn i slutet av november. bor ca 30 min från uppsala
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Hej hej!
Jag är ny på denna sida. Jag är 25 år och är gravid med mitt andra barn, vet dock inte om jag räknas till unga mammor eller om jag har passerat det stadiet. Bor i Uppsala. Jag har BF i början av februari 2011
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Familjen L klart du är ung morsa, men nästa år är nog gränsen passerad
Början av februari, vilken vecka är du i då? Simma lugnt!
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Hej!
Jag bor i Uppsala och är 23 och är 15 v gravid. Vilken skola går du i? Hur går d med graviditeten?
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Enfeeble:
Hur mår ni alla så här i er graviditet?
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Gud vad trevligt med massa Uppsalabor!!
Rebecca heter jag,är 22 år och beräknad BF i slutet på april. Babuschka: läste om din situation. Befinner mig i en ganska liknande, förutom att pappan är med i bilden. Skönt att höra att man inte är ensam. Vi kan vara "dumma" tillsammans Cornelia19: Du har alla mammor här på minbebis, vi stöttar dig! Kramar till er alla!
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Här var de länge sedan man va inne nu håller mest till i November mammornas tråd
Familjen L: Kul att du hittat hit
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Hej alla mammor =) Jag heter Lisa och är 21 år och väntar barn nr två till mars
Min dotter är 1 år & snart 4 mån Hur mår ni? KRAM
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Hallå! Hittade den här länken lite sent. ;/ Men jag heter iallfall Lisa är 21 år och har en liten tjej på 1½år och väntar barn nr två till mars -11
Re: Gravid/mamma i Uppsala?jag är också 21 år m,en fyller 22 om några veckor:P Jag väntar mitt första barn och bor en bit utanför uppsala:)
30 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|