-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid/mamma i Uppsala?
30 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Gravid/mamma i Uppsala?Hej. Jag är 17 år (om 10 dagar) och gravid i vecka 6. Är för tillfället bosatt i Uppsala sen 7 månader tillbaka då jag började plugga här (ettan på gymnasiet). Funderar dock att flytta tillbaka till dit jag och min pojkvän kommer ifrån när det är dags, eftersom vi har föräldrar och släkt där.
Skulle vara roligt att få kontakt med andra unga gravida/mammor här i Uppsala Extra kul vore om du har BF någon gång i november, vilket jag har
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Jag heter martina och är 22:) har en dotter sen innan. Vantar nu mitt andra barn runt den 31 oktober men kan ju bli i nov. Hur mår du?:)
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Hej
Hur gammal e din första dotter?
Re: Gravid/mamma i Uppsala?jo de är sådär med mig mår små illa och så men de funkar:)
Hon är 1 ½ år:)
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Okej,
Re: Gravid/mamma i Uppsala?jag är sexton och alldeles nygravid!
Re: Gravid/mamma i Uppsala?Välkommen hit:) grattis till den lille i magen hur känns det och hur mår du? Hare gott
Re: Gravid/mamma i Uppsala?det känns bra, tror jag, men är sjuk just nu så mår inge vidare
Re: Gravid/mamma i Uppsala?melon: hoppas du blir frisk snart då, aldrig kul att vara sjuk!
SV: jo jag mår bara bra små trött och så men jobbar så mycket och sen tror jag att jag åkt på pollen gennom att jag vart gravid
Re: Gravid/mamma i Uppsala?cornelia19: jo det gick fort, redan frisk igen
oj, pollen låter inte kul >< hoppas det är något som försvinner snart iaf!
30 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|