Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

Gravid o inte orkar mer :(

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Gravid o inte orkar mer :(

Inläggav Johaansson 16 aug 2010, 10:18

Inte sovit bra i natt detta med sambon tar knäcken på mig. Vill flytta jag men tänker på att min katt kommer sakna han o hans katt dom har ju bott tsm i 7 månader o få va ute o han skriker ju o letar efter mig när ja inte är hemma o ja fick honom vid 12 veckors åldern.. Ja bor kvar för kattens skull :( Mått dåligt hela natten med ont i magen haft så här sen ja o han flyttade ihop :cry: :cry: Orkar inte mer vill vara lycklig enda som finns är lillen i magen!! Trots vi bott här i 7 månader så blir de inget bra
mellan oss mycket bråk o tjaffs varit sen vi flytta ihop efter 6 månaders förhållande drygt
Användarvisningsbild
Johaansson
Alltid online

Re: Gravid o inte orkar mer :(

Inläggav Ninjana 16 aug 2010, 10:27

usch fy vad jobbigt att vara ledsen!
Hänger inte helt medi texten vad som är vad. Flytta ifrån ett tag och testa ibland behöver man vara i sär från varandra.
Finns ett ordspråk " Man saknar inte kon förrän båset är tomt"
så får ni lite perspektiv på livet och vad ni igentligen vill.
Ninjana
Alltid online

Status: 2 barns mamma!

Inläggav soophie 16 aug 2010, 10:33

håller med Ninjana, eller jag vet att jag skrev det till dig förut, ,men det verkade inte som att det var ett alternativ?
Det skulle ju verkligen vara det bästa med tanke på omständigheterna. Katten förbättrar ju inte omständigheterna, men i dethär läget är det viktigt att du tänker på dig själv och också på bebisen. Han/hon blir påverkad av hur du känner dig glad/ledsen/orolig.
Önskar jag kunde komma med ngt mirakelråd till dig. .
BildBild
soophie
Alltid online

Status: mamma till Tyra ღ

Inläggav Johaansson 16 aug 2010, 10:34

Jo tror de har mest att göra allt tjafs o att vi flyttade ihop för tidigt ! Var samma månad ja blev gravid också. Orkar inte med detta o ja får göra mest saker hemma medans han jobbar o sen latar sig , jag får be han tex diska ! Enda ja vill är att få må bra men jag är så katt kär o vill ju inte att min katt ska gå runt o skrika om dagarna för han saknar sin kompis ;/
Användarvisningsbild
Johaansson
Alltid online

Inläggav Johaansson 16 aug 2010, 10:38

Vi har ju en lägenhet tillsammans skulle ja gå så då flyttar han med ! Önskar bara att om ja flyttar o han bor kvar här så kanske de blir så att ja kommer tillbaka till denna lägenhet! om ni hänger med? Men han vill ju inte bo själv ju. o säger att går du , så flyttar jag med ;/
Användarvisningsbild
Johaansson
Alltid online

Inläggav Ninjana 16 aug 2010, 10:50

Flytta ihop förtidigt??? Öhh stumpan, Jag och min karl har bott ihop sen dag 1 nja kanske v3 är väl mera sannerligenligt. vi har varit ihop/ bott ihop i sep 4 år. Så det där med förtidigt inget bra argument för mig.

Det jag vill säga är, disken haha känner igen den. glör som jag jag skiter i den. När jag blir sur, sen bjuder jag över vänner och infomerar hopnom om detta då blir det fart vill jag lova!! :lol: Han hatar att ha det stökigt och värre är det att visa upp att de är stökigt. Visst han blir sur och städar men rent blir det.

Appro på flytta isär, be honom att bo kvar ett och du behöver bara likte andrum ett tag sett exempel att du ska bo ngn annanstans i ex 3 mån och sen komma tillbaka för att se om det funkar bättre. Har ju funkat för vissa par.
Ninjana
Alltid online

Inläggav Johaansson 16 aug 2010, 10:57

Jo ja har bett honom det men han säger bara att då flyttar han också.. men ska prata mer med honom o ja försöker göra som ni här inne säger att komma tillbaka o se om de funkar bättre. Men han säger ju att han vill ja ska må bra men varför inte göra det då?

Kan säga att han gillar o ha stökigt ! Hade ja inte varit gravid hade ja
fått tagit katt lådan också för han orkar inte o han säger att vi borde
skaffa hem hjälp !
Användarvisningsbild
Johaansson
Alltid online

Inläggav Ninjana 16 aug 2010, 11:02

ingen dum ide med hemhjälp, avskaffade dom RUT-avdraget? annars e de inte så dyrt.
så, fine om han vill stå för den kostnaden, det avlasstar ju dig en hel del isåfall. men ändå förstår din poäng.
Ninjana
Alltid online

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm