-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid trots 4 dagars blödning som var mer riklig än nidis?
1 inlägg • Sida 1 av 1
Gravid trots 4 dagars blödning som var mer riklig än nidis?Kort info!
Senaste mensens första dag var 26 nov. ÄL-10 december. Oskyddat hela ÄL (avbrutet) men 11-12 utlösning. Nu till min roliga fråga. Kan jag vara gravid? Säg inte testa dig för mitt morgonurin står redan i kylen och väntar så jag ska testa mig snart. Först vill jag ha lite input. 6 dagar efter ÄL blir jag sinnestrött, ömma bröst och på ett riktigt dåligt humör (Pms-liknande symptom) blir samtidigt väldigt blodfylld där nere. 3 dagar senare en blödning. (Mensen?) endast 23 dagar efter senaste och 9 dagar efter ÄL. Den var klarröd och varade i 4 dagar. Efter den har jag trådliknande flytningar. Enda gravsymptomet är dofter. Allt luktar apa. Min trötthet och konstanta ryggvärk kan bero på andra faktorer. 21 december, 11 dagar efter ÄL testade jag negativt. Efter mensen tog slut så började brösten ömma igen och gör det fortfarande men bara i sidorna och det är en lite isande känsla och de är knöliga. Hur mkt ute och cyklar är jag igentligen? Vi har inte försökt bli gravida innan utan min misstanke kom endast pga. ruggigt tidig pms och ruggigt tidig mens. I samband med mensen blev jag kissenödig och fickgå konstant. Det roliga i det var att om det skulle föreställa urinvägsinfektion så var den väldigt trevlig för efter jag kissat ut några droppar så kittlade det där nere och sved inte ett dugg. Hoppas på att någon kan känna igen sig och förstå att jag vill dra ut på testet lite till för förra testet retade gallfeber på mig. Mvh TM
1 inlägg • Sida 1 av 1
|