-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravid vecka 4 - illamående
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Gravid vecka 4 - illamåendeI fjärde veckan är det många som först märker att de är gravida.
Ni som är i vecka 4, hur mår ni? Är ni illamående?
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeJag är i vecka 4+3 och de enda symtomen jag har är trötthet samt pyttelite ömma bröstvårtor (om man pillar på dom). Ibland känner jag även molvärk och "ilningar" där nere...Fast "värk" är att ta i, men ja, det känns iaf
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeJag är i vecka 4 och har ont i bröstvårtorna och mår lite illa det är inte så att jag kräks.
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeIllamåendet för mig började just v4... ganska mycket... och det blev bara värre för min del, det avancerade med häftiga kväljningar och kräkningar. Det har hållit i sig tills idag (v12+3). Hoppas på bättring snart!
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeJag är i vecka 4 nu. Och jag känner av ömma bröstvårtor och extrem trötthet. Blir också jätte hungrig på kvällarna och då kan jag även må lite illa om jag inte äter något
![]() ![]() ![]() MF V.8 13/11-09 MF V.5 31/12-09 Dotter född 2010 MF V.5 April -11 MF V.5 Augusti -11 http://www.varlilla.blogg.se
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeUsch, jag har mått illa en vecka redan och inte blir det bättre. Känner även i brösten och magen.
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeJag plussade i lördags på bim-1 och har inte känt så mycket. Fick ömma bröstvårtor i torsdags eller fredags. Det har spänt och molat lite grann i magen. Men igår kväll började jag känna av...inte illamående riktigt, mer som när man ätit för mycket och det vill komma upp. Lite sån där sjuklig trötthet börjar göra sig gällande. Precis som när jag var gravid förra gången.
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeJag är gravid i v4+3, plussade bim-4!!!! Så lycklig
Jag är rätt så yr till och från..och sen har jag fått synförändringar som gör att jag blir ännu mer yr och det gör mig illamående. Har inte kräkts eller så än, men känner mig inte sugen på något....det mesta luktar illa/konstigt!!!
Re: Gravid vecka 4 - illamåendeÄr i vecka 4+6 mår enbart illa när jag inte ätit på ett tag, är dock öm i brösten och spänner lite i magen..
Är så förväntansfull
19 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|