-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravida i Malmö mellan 18-30 år?
33 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Hej!
Jag känner inte många i min närhet som är gravida just nu och det skulle vara skoj att prata med andra. Så skriv gärna
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?hej hej!
visserligen bor jag inte i Malmö, men i Tomelilla hoppas att det duger?? kram
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Skåne överlag är ju superkul
Hur gammal är du? Vad gör du? Hur länge har du försökt bli gravid? Osv osv, jag är nyfiken
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?hela historian om mig:
Heter Louise, är 23 snart 24 år, bor i hus i tomelilla med min sambo Daniel som blir 27 i år. vi har varit tillsammans i 3 år den 2 April. Träffades genom min bror som jobbade med Daniel.min bro tyckte att jag skulle träffa någon och frågade Daniel om han va singel, det va han och då tyckte min käre bror att Jag och Daniel skulle träffas, och det va lyckat. pinsam första date men det gick bra, flyttade ihop efter 6 månader och sen till hus efter 1 år tillsammans. Jag slutade med mina p-piller för 12 månader sen så och 12: försöket blev det ett plus Jag jobbar som "mat tant" på en gymnasieskola, där har jag varit fast anställd sen 3 år tillbaka. trivs jätte bra på jobbet! Gick faktist gymnasiet i Malmö och bodde där under den tiden! ja det va vad jag kan komma på just nu, men fråga om det är något mer! Lite om dig då?? kram
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Låter som en saga
Jag heter Hanna, är 21 snart 22 och bor just nu i Kristianstad där jag pluggar till förskollärare. Befinner mig dock mest i Malmö hos killen och vi tänkte snart flytta ihop. Vi har bara varit tillsammans i ett halvår, och graviditeten kom som en chock för oss båda eftersom vi är duktiga på att skydda oss.. Men nu efter att ha funderat mycket så är jag så otroligt glad och börjar tro att detta var meningen, eftersom det känns så bra med honom och jag har aldrig känt såhär för någon. Han är lite mer skeptisk men nu när det gått några dagar sedan vi fick veta så börjar han ändra sig.. så jag hoppas! Är uppväxt i Sveriges tråkigaste stad, Eslöv
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Hej!
Jag flyttar till Malmö om en månad! Ska ha i juli:) Längtar såå! Hoppas ni mår bra! /sara
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Grattis!
Ungefär var i Malmö ska du bo?
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Hej hej... Jag bor inte i Malmö men i Trelleborg..
Jag är 30 år, har 2 barn på 7 och 9 år, och sambo... Jag är beräknad tii den 22 April, men har en kännsla av att jag kommer att gå över tiden. Vilken vecka är du/ni i?
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Hej
jag är i slutet av vecka tio, ska ha i november! Då ska du få snart ju, grattis!!
Re: Gravida i Malmö mellan 18-30 år?Ja det är bara 16 dagar kvar, men jag har en känsla att jag kommer att jag kommer att gå över några dagar
Men, men hon kommer när hon känner sig redo Vilken vecka är du i nu då? Är detta ditt första barn? Detta är mitt 3:dje och sista Lycka till med allt som graviditeten
33 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|