-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Graviditets bröst, fortfarande...?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Graviditets bröst, fortfarande...?Hejsan! Nu måste jag bara först förklara mig.
Jag fick i september förra året (dagen innan min födelsedag) ett komplett missfall i 10:e veckan. Och det första graviditets tecknet jag fick var att mina bröst blev ömma, svullna upp och några få veckor efter det, blev gårdarna mörkare och större och brösten mer ''ådriga???'', (fick till och med bristningar på brösten). Men.. alla min graviditets tecken försvann ganska snabbt efter missfallet. Men mina bröst är sig fortfarande lika. Dem fortfarande till o med ömmar från vecka till vecka. Pratade med barnmorskan 2 mån efter missfallet och berättade att de var sig lika, o hon sa att det bara är kroppen som inte återställt sig ännu. Men nu är det väl ändå ett rätt bra tag sen? Ska jag kontakta vårdcentralen en gång till, eller dem kanske kommer vara så här föralltid? Någon som vet mer än mig? ....... MVH
Re: Graviditets bröst, fortfarande...?Hej jag hade mf i januari och när jag plussade så hade jag som du, ömma bröst, mörkare bröstvårtor och knottriga. Sen att vårtgårdarna blev större. Mina är också fortfarande lite större, fast det vänstra är fortfarande större, än det högra. :/ det tycker jag är konstigt :/ Att det kan bli så.
Nu har jag bim i helgen, så vet inte om det är nån knodd där inne, men det tror jag inte. Det kanske tar tid, men törs inte sägs något om dina bröst. Jag skulle ha ringt igen. Gör det, bättre en gång för mycket än en för lite! Lycka till! Kram på dig
2 inlägg • Sida 1 av 1
|