-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Gravidmardrömmar - vad har du drömt?
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Gravidmardrömmar - vad har du drömt?Jag har den senaste veckan drömt i stort sett varje natt, att ungen föds nu. Väldigt tidigt med andra ord!
Jag bor vid en "äng" dit sovrumsfönstret vetter. På ängen har kommunen satt upp ett tivoli över helgen. Men igår kväll stängde de tidigt då det spöregnade och var välrigt dåligt väder. Drömde under natten att jag vaknar halv fyra (vilket jag faktiskt gör på riktigt varje natt) av barnskratt. Reser mig upp och tittar ut genom fönstret och ser att tivolit är i full gång och fullsmockat med barn. Vädret är fortfarande kasst och inga lampor är tända. När jag väl vaknar är klockan halv sex, det har slutat regna och tivolit är tomt. Men alla lampor är tända..
Re: Gravidmardrömmar - vad har du drömt?Jag drömde att jag efter flera dagar hemma från BB glömt att ge mitt barn mat och när jag skulle amma honom visade det sig att jag hade fyra bröst!! Ungen åt som svältfödd och så småningom visade det sig att jag bara hade två bröst, de var bara så välfyllda att det såg ut som fyra...
Re: Gravidmardrömmar - vad har du drömt?hahaha E-mma! förlåt, men de var lite kul!
inatt hade jag en underbar dröm, jag drömde att jag åkte in på förlossningen och det gick hur bra som helst, ursäkta.. men de kändes som att jag var lite bajsnödig och plopp så kom ungen, utan problem. och det var en fin liten flicka, ropade t.o.m hennes namn till henne som jag och min sambo redan bestämt om det blir en tjej. men de var så läskigt för hon utvecklades så fort!! redan dagen efter förlossningen så låg hon och sov i en STOL (?) utan nått skydd för o ramla ner, så vaknade hon och ropade "mamma".. men gud, vilken kärlek jag hade i drömmen. kan man verkligen känna sådan kärlek??? det var underbart trots att de var lite läskigt att hon kunde prata efter en dag! haha
23 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|