-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Har jag drabbats av ofostrig graviditet?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Har jag drabbats av ofostrig graviditet?Är det någon som vet något om ofostrig gravitet? Fick en blödning för snart tre veckor sedan. Skulle då ha varit i vecka 7 men läkaren hittade inget foster så hon gissade vecka 4-5. Vi har äl-testat så det borde inte vara möjligt. Fick ny tid för ultraljud en vecka senare. Fortfarande inget foster och inga klara besked. Idag hade det gått ytterligare en vecka och ännu ett ultraljud. Hinnsäcken växer men fortfarande inget foster. Kommer att få ny tid om en vecka igen. Första vul var hinnsäcken 7 mm, andra 10 mm och nu 14 mm. Jag har gett upp hoppet för länge sen men läkaren ville inte ge mig tabletter eller boka tid för skrapning eftersom hon inte kan säga till 100 % att det inte är en senare normal graviditet. Jag sa flera gånger att vi äl-testat men det ville hon inte lyssna på. Hjälp någon?!
Re: Har jag drabbats av ofostrig graviditet?Hejsan!
Lessen för din skull och förstår din oro! Jag sitter i samma sitts men vår aveckor skilljer på sej.
Re: Har jag drabbats av ofostrig graviditet?Man kan inte se fostret förrän hinnsäcken är 20mm har jag läst så det är kanske inte helt kört
4 inlägg • Sida 1 av 1
|