-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Har man alltid molvärk?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Har man alltid molvärk?Börjar oroa mig för missfall igen. I början av graviditeten (v 4-6) hade jag rätt mycket molvärk i magen. Men efter det har jag inte känt någonting. Nada. Inte växer magen alls heller. Jag är också inte alls illamående. Är nu i vecka 10.
Är det någon annan som inte känt något alls i magen från vecka 7 men som ändå inte fått missfall?
Re: Har man alltid molvärk?Hej!
Ring mvc och prata om du är väldigt ororlig! Jag kände ingenting när ja va gravid, va lite svag i kroppen mellan ca v.10-14 bara. annars kände ja inget alls förens i v.17 när de börja sparka.
Re: Har man alltid molvärk?Hur du känner kommer förändras väldigt mkt hela tiden. Förutom illamående och trötthet så kände jag inte så mkt alls. Mellan v 13-18 kände jag definitivt inte ett dyft...Magen växte inte förrän nånstans runt v20
Re: Har man alltid molvärk?Det är säkert ingen fara,
Så länge du inte har blött. Min mage började växa i v 15 och bebisen började sparka i v 19
Re: Har man alltid molvärk?Tack för svaren!
Det lugnar. Jag ska på ultraljud om tre veckor så ska försöka att inte oroa mig tills dess. Kram!
Re: Har man alltid molvärk?Hej! När jag väntade min dotter så hade jag ont i magen till och från (molnande värk, typ mensvärk) och det är helt normalt för det är livmodern som växer och man känner av det till och från under hela graviditeten faktiskt.
Re: Har man alltid molvärk?Hej! Är i vecka 21 och det varken syns eller känns. Blev förvånad på RUL att den levde och var välmående. Det kommer väl igång ngn gång...Lycka till nu!
Re: Har man alltid molvärk?Det är så olika, beror på hur känslig livmoder man har. Vissa känner inte av några förvärkar alls iheller senare eller så finns det sånna som jag som fick åka in och ut från KK pga känslig livmoder
Re: Har man alltid molvärk?hejsan
Jag har på senaste tiden tyvärr gått igenom 3 missfall efter varandra... Senaste gången kände ja inte av graviditeten alls... märkte ingenting förrens ja tyckte att mensen var underligt långvarig.. så då fick jag reda på att jag hade varit gravid... gången innan dess hade ja liiite molvärk, som tecken på att de växte men sedan i vecka tolv kom blödningarna.. inget kraftigt eller smärtsamt men ja förstod vad som hade hänt Nu plussade jag igen 14/2 Så jag tror de där kan variera så mkt.. oroa dig inte i onödan tycker jag:) nu håller vi tummarna för alla med små frön i magen kramar
9 inlägg • Sida 1 av 1
|