-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
har någon samma symtom som mig??
4 inlägg • Sida 1 av 1
har någon samma symtom som mig??Hej hej..!!
Jag fick ett missfall vid första försöket i mars o sen dess har min mens varit försenad, de sista gångerna har den varit försenad i 5 dar. Men efter sista mensen så började ja må dåligt, illamående o menssmärtor i livmorden... brösten aningen ömma, precis som innan mens. Tröttheten varierar från dag till dag. aningen tröttare än vanligt. men så den varma, brännande känsla i livmodern är obehaglig, känner oxå ett obehag i magen lite då o då. Så för en vecka sen gjorde ja ett gravtest o det visade positivt, men sen gjorde ja ett nytt dagen efter o då visade det neg...!! Ska testa mig igen på i morgon, men vad händer..? SNÄLLA hjälp mig..!! Jag har en varm, brännande känsla i livmorden blandat med illamående ibland... vad betyder det..?? att ja är gravid o håller på få missfall igen?? Jag känner denna varma brännande känsla innan mensen, men kände det oxå innan missfallet... Nån som vet vad det kan betyda..?? Blir nervös, vill inte ha missfall igen om ja nu är gravid... //MVH minimadde
Re: har någon samma symtom som mig??Hej.
Jag har inte känt det du känt men tycker att du ska kontakta din gyn eller mvc för att få svar om vad det kan vara. Jag förstår att du är orolig.
Re: har någon samma symtom som mig??Hej hej.
Jo jag ska ringa dom idag när dom öppnar, men så gjorde ja ett test i morses och det visade negativt tror ja. Tyckte att man kunde ana ett + men ja antar att det inte är så... Vi får se vad dom säger på Mödravårdcentralen och gyn. Bara det inte nått annat farligt... Man vet ju inte // MVH mini78
Re: har någon samma symtom som mig??Nu har ja pratat med Mödravårdcentralen och de kan inte säga om jag är gravid eller inte... Antingen är det jättetidigt i graviditeten så att det inte syns pä testen än eller så hade ja ett tidigt missfall. Ja ska prata med gyn och sen vad dom säger, annars är det bara och vänta på nästa blödning och om den kommer eller inte.
Jobbigt och inte veta, men går jj bara och grubblar och känner efter hela tiden... Vi får väl se vad det kan vara. Har fortfarande en varm, brännande och lite stickande känsla... Så nått konstigt är det iafall. // mvh mini78
4 inlägg • Sida 1 av 1
|