-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hård i magen
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hård i magenJädrar vad jag är hård i magen. Någon mer?
Re: Hård i magenjapp, känner igen det där... mycket vatten, fibrer och min egen lilla kur: pepparkakor gör det lite bättre i alla fall. Men jobbigt är det! Hoppas på övergående snaaart
Re: Hård i magenPepparkakor, mums. Jag har kört på russin men pepparkakor är ju sjukt mycket godare!
Re: Hård i magenProviva är allt jag kan säga! Så jäkla gott och bra för magen, craving varning på den =)
Re: Hård i magenJa då, hård i magen var väl ett milt uttryck i mitt eget fall
Fibrer i massor funkade för mig! Knäckebröd i mängder, några päron om dagen och ett gäng c-vitaminbrustabletter med massor av vatten sätter fart kan jag lova. I början ska du kurera med en riktig c-vitamin överdos, ta ett helt c-vitaminrör på två dagar ungefär. Och fortsätt sen med att byta ut allt mjukt bröd till knäcke och som jag sa, flera päron om dagen! Ha de gott
Re: Hård i magenHar ingen luft i magen? Jah fick både hård mage o luft i magen... Vad skall man göra för att inte svälla upp? E oftast normal på morgonen, men 2 timmar senare är magen riktigt uppsvullen
Re: Hård i magenFör mig är det enda som funkar att överdosera kaffe. Jag har problem med magen i vanliga fall, men nu när jag är gravid är det hemskt. Kan gå tre dagar utan att göra nr 2.
Re: Hård i magenMolinogröt ska vara bra för hårda magar fick jag höra idag
http://www.tasteline.com/recept/Molinogrot
Re: Hård i magenVilket dunderrecept Jojo, det ska jag absolut testa! Plus i kanten om det är gott också!
Re: Hård i magenLinfrön förstås, att jag kunde glömma det. 1-2 tsk i havregrynsgröt med fiberrik havre! Det funkar konon
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|