Madeleine Kil...

Hej, Det är inte normalt med bröstmjölk efter avbruten graviditet....

Barnmorskan

Hatar att testa för tidigt!!

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Hatar att testa för tidigt!!

Inläggav E Maria 28 apr 2012, 20:14

Så arg på mig själv! Varför kunde jag inte vänta?! Nu sitter jag med ett graviditetstest i handen som bara gör mig förvirrad, hoppfull, och ändå besviken...

Dottern på drygt 4 månader ligger o sover. Slutade amma henne för snart en månad sen då hon inte gick upp i vikt som hon skulle...
För exakt 2 veckor sen Testade jag med ett överblivet ägglossningstest från när vi försökte förra gången, det blev glad gubbe på det testet, o vi myste.. Märkte att jag hade haft älsekret några dagar, därför testade jag..

Köpte test idag på ica, för att kunna testa på måndag, ev imorgon bitti med morgonurin.. Likförbannat kunde jag inte låta bli att testa fasän det bara gått ca 4 timmar från när jag kissade senast... Varför gör man så??

Först såg testet tvärnegativt ut för kontrollsträcket kom så fort o starkt... Sen skulle det ligga på plan yta i 5 minuter.. O dåser man efter ett par minuter en skugga så man liksom ser vart ett sträck ska vara.. Man kan skymta det, men det är för jäkla svagt så inget att lita på..

Men varför e d så förbannat svårt att vänta ett par dagar så man slipper dessa grubblerier??
Bild

Bild

Bild

130203 pojke
E Maria
Alltid online

Status: Mamma till två små kottar

Re: Hatar att testa för tidigt!!

Inläggav sugardust 16 jun 2012, 08:11

Vet vad du menar...Nästa gång jag testar så ska jag ha varit utan mensen i en månad men man vill ju så gärna veta typ NU fast det är för tidigt...Så dum man är!
sugardust
Nykomling

< Återgå till Vill bli med barn

Support: support@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion: 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: Min bebis Allt för föräldrar, Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm