-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Havandeskapsförgiftning
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Havandeskapsförgiftninghej!
jag hade aldrig det med vicktoria, fast dom misstänkte det en gång. min mamma har haft det och som tur var kunde dom rädda både henne och min bror från att dö. men min fråga är: kan man få det i andra graviditetn utan att fått i första? tack på förhand. kram
de säger att det egentligen inte går fast jag fick det...alla frågade om det är samma pappa å JA det var det å då sa de att det är ytterst ovanligt å kliade sig i skallen. så nu med tredje har de full kontoll å ja får äta medecin åå hela faderullan
kankan det ju men det är väääldigt liten chans att man får det med andra om det är samme pappa så gå inte å va orolig för det. skrev in mej snabbt var ´? då när ja var sjuk?
ja ja skrev in mej redan i w 7 sen fick jakomma till läkare w 12 då de kollade me ul nu äter ja medecin å snart ska å ul igen å sen ett till ul å läkare å ujj men det känns bra att de har koll på en.
men se till att du får gör urintesst för de gör väl din bm vid varje besök lr? för mej hade vi missat en gång innan vi märkte det så ja givk med det ett tag.. men j atycker du ska tala med din bm om att du är orolig å så
ja blev uppsvullen i ansiktet väääldigt trött men hade ju en ettåring så trodde inte de va nåt konstit,mankan få ont i magen eller ja där under revbenen tror jag å så huvudvärk. hos bm märker de det på högt blodtryck å äggvita i urinen.....
som högts tror ja tt ja hade 120/160 mitt normala är 60/120 så ujj
Oki
Tack för svaret! Ska på inskrivning först på torsdag ( Är snart igång på vecka 16) Har mått extremt illa och är trött, seg. Men inte uppsvullen iallafall...Mitt fjärde barn men med en annan pappa. Det var därför jag vart nyfikenn. Har inte haft nå problem med de andra 3. Men den här gången har allt varit helt annars. Mått så himla illa. Sen blir man lite orolig när man inte varit på inskrivning ens än...Hmm mig själv att skylla ringde dit typ i vecka 12 och sen vart jag allergisk och sjuk (pollen) vid första inskrivningen. Kramis
20 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|