Jag har under längre tid (2 veckor+) haft ont i huvudet varje dag och alvedon å vila hjälper inte, brukar kunna ha huvudvärk men då hjälper vila och alvedon, vilket de inte gör nu...
Sist på koll nu i veckan hade jag högre blodtryck än vad jag haft innan och lite äggvita i urinen och det är alltså början på att ha havandeskapsförgiftning vad jag förstått...

Igår hade jag jätteont i magen under kanske 1-1½ timme och sen försvann det, idag har jag haft lite till å från å mår illa lite då och då varje dag och idag mådde jag jätte illa på förmiddagen och nu på kvällen.
Jag vet ju inte hur länge eller ofta man ska ha för att få åka in och göra en riktig koll på sina värden, men jag är orolig och gråtfärdig att det ska vara nåt fel på oss!
När jag har ont i magen är det INTE sammandragningar, för sånna har jag så ofta att jag känner skillnad.
Så idag har jag och mår såhär just nu;
ont i magen lite till å från, ont i huvudet (ibland hugger det till i hela huvudet och gör ont över ögonen), mår illa lite till och från (äter, så är inte hungrig), min temp ligger som normalt på 36.0-36.5 som högst och nu är den 37.0, känner mig sjuklig helt enkelt.
Ringer jag in så blir jag bara omkringkopplad överallt å sen slutar det med att jag måste avvakta, avvakta på vaddå ? Jag är orolig NU :/
//sandra