-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hej alla "mammor" med struma!
4 inlägg • Sida 1 av 1
Hej alla "mammor" med struma!Jag väntar mitt andra barn och hoppades på en okomplicerad graviditet denna gång men tji fick jag.
Varför ska det aldrig vara lätt!!! Men som tur väl är så mår jag mycket bra trots biverkningarna av struman. det ska tydligen vara svårt att bli gravid när man har struma men så var inte fallet här, jag fick veta att jag var grav och hade struma samma dag. Det blev en tråkig dag jag har fortfarande svårt att glädjas över graviditeten, jag måste bara komma över v12 så jag kan pusta ut. Är det någon mer som är gravid och har gift struma eller svårt att glädjas av graviditeten på grund av sjukdom? Kramar och stöttning till alla kämpande mammor
Re: Hej alla "mammor" med struma!Hej! Välkommen hit!
Så jobbigt! Vilka besvär får du av struman nu när du är gravid? Hoppas du kommer trivas här!
Re: Hej alla "mammor" med struma!Hej Stina!
Jag ville bara bli gravid med ett syskon till lilleman som kommer att vara 4 år när bebisen kommer. Hur det känns jo, jag var trött redan innan och åt som en häst på grund av den höga ämnesomsättningen, nu äter jag hela tiden och blir sötsugen på grund av att kroppen hela tiden vill ha mer energi. Jag hoppas bara att det lilla knytet får det den behöver. Jag kommer att vara lite orolig nu tills jag kommer över 12 strecket. Sedan ska det bli kul att berätta på jobbet, dom har stöttat mig så mycket sista tiden! Då kanske dom förstår varför jag har varit orolig.
Re: Hej alla "mammor" med struma!Ja det gör de säkert!
Hur var din förra graviditet då?
4 inlägg • Sida 1 av 1
|