Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

Hejhej!

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Hejhej!

Inläggav emzzan 13 aug 2011, 15:57

Mitt namn är Emelie och är nyss 24 år fyllda. Jag och min sambo har precis börjat försöka att få vårt första barn och vi hoppas innerligt att 2012 är vårt år :) Vi bor tillsammans i en fin fyra i Malmö och snart kan vi förhoppningsvis inreda det där fjärde rummet på bottenvåningen som fått stå som förvaringsutrymme sedan vi flyttade hit för ett drygt år sedan :D
Dagarna spenderar jag i Lund där jag jobbar som biomedicinsk analytiker, ett jobb jag älskar!
Jag har dykt in här på minbebis ett par gånger de senaste månaderna, även innan vi började försöka på allvar, och tycker att det här är en toppensida för att läsa om och träffa andra med samma mål :)
emzzan
Stammis

BF: 120521
Status: Lyckligt gravid :)

Re: Hejhej!

Inläggav grynet_å_jag 13 aug 2011, 20:27

Välkommen till minbebis emzzan och lycka till i bäbisverkstaden. Hoppas ni får ert plus snart! :)
Användarvisningsbild
grynet_å_jag
Alltid online

Status: Mamma till Nils & Theo ♥

Inläggav Stina 14 aug 2011, 07:23

Hej och välkommen! Ska hålla tummarna för att 2012 blir ert år! Hör av dig om du har några frågor om forum, bloggen eller bara övrigt! :)
Användarvisningsbild
Stina
Forumvärd

Status: Börja blogga på Minbebis du också!

Inläggav emzzan 14 aug 2011, 16:00

Stina skrev:Hej och välkommen! Ska hålla tummarna för att 2012 blir ert år! Hör av dig om du har några frågor om forum, bloggen eller bara övrigt! :)
grynet_å_jag skrev:Välkommen till minbebis emzzan och lycka till i bäbisverkstaden. Hoppas ni får ert plus snart! :)

Tack så mycket! :D
emzzan
Stammis

Inläggav MissP 14 aug 2011, 17:50

Hej hej Emelie!