-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hejhej!Hejhej!Mitt namn är Emelie och är nyss 24 år fyllda. Jag och min sambo har precis börjat försöka att få vårt första barn och vi hoppas innerligt att 2012 är vårt år
Dagarna spenderar jag i Lund där jag jobbar som biomedicinsk analytiker, ett jobb jag älskar! Jag har dykt in här på minbebis ett par gånger de senaste månaderna, även innan vi började försöka på allvar, och tycker att det här är en toppensida för att läsa om och träffa andra med samma mål
Re: Hejhej!Välkommen till minbebis emzzan och lycka till i bäbisverkstaden. Hoppas ni får ert plus snart!
Re: Hejhej!Hej och välkommen! Ska hålla tummarna för att 2012 blir ert år! Hör av dig om du har några frågor om forum, bloggen eller bara övrigt!
Re: Hejhej!
Tack så mycket!
Re: Hejhej!Hej hej Emelie!
Jag är också 24 år och försöker att bli gravid, har käkat p-piller i ca 9 år och slutade med dessa i Juni och nu i augusti har vi satt i gång och försöka. Hoppas verkligen att det kan ta sig innan året är slut. Jag hade ÄL nu den 12 och hoppas att det tog sig Hur går det för er? Hur ser era planer ut ??
Re: Hejhej!Hej MissP! Gud så roligt! Visst är det spännande!!
Håller alla tummar och tår för dig att du slipper mensen och att du har en liten som börjat gro där inne