Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Hejhej! :)

Välkommen till Minbebis, skriv en kort presentation om dig själv för att komma igång här i Nykomling!

Hejhej! :)

Inläggav t3xzt 01 nov 2011, 16:20

Äntligen har det sjunkit in lite, trots att det var den 23/9 jag plussade!
Första barnet på ingång, och jag är en 19 år gammal tös som jobbar på conditori. Har en underbar pojkvän som är galet förtjust i tanken på en bebis, underbara människa. Först idag det riktigt sjunkit in, trots 3 test, hälsosamtal och inskrivning.
Har haft ett par jobbiga veckor bakom mig då jag haft hemskt illamående och kräkningar.. :/ Går dessutom på sista etappen på provanställningen så chefen vet inget ännu.. Känns tungt att inte kunna berätta varför man mår så dåligt som man gör..
Men några av kollegorna vet och är stöttande och glada! :D

Känns som det största i livet är på väg att hända och nu när det verkligen känns på riktigt är det en obeskrivlig känsla!
Känner mig dock något fruktansvärt svullen, haha! Mina gamla jeans sitter tajt i magen så en toffs till knappen är ett måste i kombination med långa linnen.

Gud vad man börjar längta!!
Ville bara dela med mig av nyheten, haha :)

Pyret är beräknat till den 24/5 vilket gör mig till en blivande Majmamma, tjoho :)
t3xzt
Nykomling

BF: 120524
Status: Särbo, men blivande sambo :)

< Återgå till Nykomling

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm