-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hejsan =D
7 inlägg • Sida 1 av 1
Hejsan =DHallå
Anna heter jag och är en ung kvinna på 28 år som bor i Jämtland. Nu har jag hittat hit då jag misstänker en graviditet efter många år av ofrivillig barnlöshet. Ett fysiskt/psykiskt stressigt 10 årigt förhållande förhindrade mig (hormon rubbningar) att kunna bli med barn. Men nu idag så har jag en ny helt underbar man vid min sida som har hjälpt mig att gå vidare och kunna slappna av så pass att nu äntligen så finns det en chans att kunna bli gravid, vilket jag misstänker att jag är nu (ska testa nu i dagarna) Hoppas på en härlig tid här med er =) Kram kram
Re: Hejsan =DVälkommen! Ska hålla tummarna för er!
Re: Hejsan =DTack tack
Re: Hejsan =DHur har det gått? har du testat dig än?
Re: Hejsan =DTestade mig idag och tyvärr var det -
Om jag har räknat rätt så hade jag BIM igår, så det kanske är för tidigt än? Har haft illamående senaste veckan, bara kvällar dock. Feber nästan varje kväll (bara under kvällstid) i två veckor. Trött, tröttare, tröttast på senaste tiden. Haft lite ont, antar att det är molvärkar. Kissat en massa under dagarna i snart två veckors tid. Börjat gråta hej vilt mitt i skratt och nu känner jag mig uppsvullen. Allt tyder på graviditet... men är lite smått förvirrad eftersom jag fick - på testet... Kanske det är min kropp som spelar mig ett spratt, så jag ska nog vänta och se hur det blir dom närmaste dagarna
7 inlägg • Sida 1 av 1
|