Anna Wilsby

Hej Marie!Vad roligt att du hade glädje av boken ”Innan du föder” ...

Profylax

Helt obeskrivligt trött/orkeslös!?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Helt obeskrivligt trött/orkeslös!?

Inläggav FLS 13 feb 2011, 15:54

Nu är vi inne på 2 månaden då vi försöker aktivt, denna månaden har vi verkligen kört på i princip varje dag max en dags uppehåll - fruktansvärt tröttsamt för att vara ärlig! Haha...

Jag har den senaste veckan eller dagarna varit helt obeskrivligt trött, jag är fullkomligt orkeslös. Jag orkar inte ens göra mig i ordning. Jag hade en dag med fruktansvärt humör också, jag var så irriterad inombords för ingenting så jag nästan började gråta. Jag känner att jag vill göra saker men jag orkar inte, jag är utan att ta i verkligen helt död.

Bim är på Lördag och jag är osäker på vilken dag jag hade ägglossning. Vi körde som sagt bara på.

Förra månaden kändes det som att jag hade all världens symptom och tänkte inte på något annat, denna månaden har jag bara denna jäkla trötthet och svaga svaga svaga illamående som kommer lite då och då under dagarna dom senaste dagarna. Jag är aldrig illamående annars, förutom när jag är väldigt sjuk. Det är så himla svagt.

Förra månaden hade jag även molvärk som en gris, nu har jag inte känt av någonting!!

Någon som känner igen sig?
FLS
Alltid online

Re: Helt obeskrivligt trött/orkeslös!?

Inläggav E Maria 13 feb 2011, 19:53

Jag är trött också. Helt vansinnigt trött. Men inte orkeslös, utan bara sov-trött. Somnar hela tiden känns det som.

Somnade när vi var på middag hos mina föräldrar igår, inte rätt läge liksom. Somnade framför en film idag, fast klockan var bara typ 18.00.
Somnade i bilen i fredags när sambon körde hem oss från besök hos vänner. Jag brukar inte somna i bilen.

Bim igår, ingen mens, men negativt gravtest imorse... Och det läcker genomskinlig och vit vätska ur brösten coh jag fattar ingenring.

Jag hade däremot stenkoll på min ägglossning med ÄL-tester. Vi sexade varje dag hela veckan haha. Tröttsamt =P

Känner inget illamående, och inga ömma bröst.

Inväntar mensen, men vill inte ha den.... =P
Bild

Bild
Alltid online

Status: Lycklig mamma

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm