-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälp
9 inlägg • Sida 1 av 1
Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpKortfattat..plussade förra Lördagen, sparsamma bruna flytningar, igår rosa blödning. Ont framsida vänster och bak i ryggen. Ringde akut för att jag va orolig, fick komma in idag vid 19.00. Urinprov u.a. Borde vara 5+nåt idag men tomt i livmodern. Läkaren hittar bara en äggstock, den högra, den vänstra är borta och syns ej. Har för lite hcg för att vara i vecka 5. Finns några alternativ..tidig grav som inte ännu syns i livmodern och gulkroppscysta som täcker äggstock+ledare. Men läkare trodde på utomkveds, ska tillbaka på söndag. han sa att något borde synas i livmodern om det är en normal grav. Jag vet att något är fel, har ont och i och med att inget syns + att jag haft små blödningar så låter det som ett utomkveds. Är så jävla rädd och orolig. Kommer ligga på operation på Söndag. Har gråtit slut på tårar och är så jävla trött..
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpNej, usch! Stackars, stackars dig Bom sicka bom! Va ledsen jag blir för din skull. Får en stor gråtlklump i halsen. Jag ska tänka på dig imorgon.
Massa styrkekramar och lycka till!
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpbeklagar, lycka till imorgon eller hur sjutton säger man :'(
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpNäää...vet inte vad man ska säga... hoppas att det går bra imorgon och att du snart mår bättre...
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpFy vilken hemsk upplevelse. Hoppas att operationen gick bra för dig.
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpHon har gjort en ny tråd, helt så galet som operation blev det inte
en-liten-suck-av-laettnad-38300.html#p634225
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälphehe, va bra att du håller koll åt mig förstagångare ;)
känns iof fortfarande ovisst..ioch med smärtan i svanken..
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälp
På tal om ont i svanken, jag har haft det riktigt ofta och vet många andra som också har haft det istarten av graviditeten och hela resan igenom. Så det behöver inte betyda dåliga nyheter.
Re: Hemma efter gyn-akut. Läs, hjälpjo..jag vet..men har en ren magkänsla av att nåt inte stämmer. återstår att se vid nästa VUL.
9 inlägg • Sida 1 av 1
|