Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

Hittade en kondom i bilen...Gör jag fel?

Familjeliv, här diskuteras livet som förälder.

Re: Hittade en kondom i bilen...Gör jag fel?

Inläggav Jag 15 jan 2010, 15:35

Zindra - Jag håller helt med dig faktiskt där haha.
Inte ska man stoppa undan saker.
:D
Användarvisningsbild
Jag
Alltid online

Inläggav MariaTheres 15 jan 2010, 15:37

Zindra: Nej det finns inte, och det kanske är lika bra? ;) Även om man inte ska behöva stoppa undan sina åsikter så hade det kanske blivit väldigt hetsiga diskussioner. Det beror väl på "tonen" mer kanske. Men jag skulle vilja veta hur det går för henne! Självklart är det hennes ensak men man vill ju ändå veta när man har svarat och så där.. Hoppas allt går bra i alla fall.
Användarvisningsbild
MariaTheres
Alltid online

BF: 100602
Status: Mamma till världens finaste gos!

Inläggav Danem 15 jan 2010, 15:39

Diskussioner är jätteroliga!
Det bästa är om alla som är med och diskuterar håller sig på samma nivå och inte börjar med några töntiga grejer :)

Det finns några gamla trådar här där jag har sett svar liknande "Ät bajs.. Du är trög!" och det är inte så värst givande för diskussionen.
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild

MIN FANTASTISKA BLOGG!
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

Inläggav Jag 15 jan 2010, 15:43

Alltså, de flesta diskussioner jag ger mig in i är det med glimten i ögat som detta med "tävlingen" jag är inte helt allvarlig när jag drar til med sånt. Dock är jag alltid seriös med mina svar, även om de kan misstolkas då och då. :P
Användarvisningsbild
Jag
Alltid online

Inläggav Zindra 15 jan 2010, 15:54

Danem skrev:Det finns några gamla trådar här där jag har sett svar liknande "Ät bajs.. Du är trög!" och det är inte så värst givande för diskussionen.

Really?? Finns det inga moderatorer på det här forumet som tog bort det? Jag är själv moderator på ett hårt modererat forum och en person som skriver nåt sånt skulle bli avstängd/varnad.

Jag skrev:Alltså, de flesta diskussioner jag ger mig in i är det med glimten i ögat som detta med "tävlingen" jag är inte helt allvarlig när jag drar til med sånt. Dock är jag alltid seriös med mina svar, även om de kan misstolkas då och då. :P

ja, det är klart att man har glimten i ögat när man diskuterar, jag har tittat i din blogg och du verkar vara en sjysst tjej med båda fötterna på jorden. Men visst - jag blev upprörd för det du skrev, du belv upprörd för vad jag skrev, men vad gör det egentligen, det är ju det som är grejen med nätet att man har ändlösa diskussioner, blir tokigt irriterad eller tokigt glad på människor.

Men vi vill förstås ha en uppdatering av TS. Som sagt så tycker jag det var skitbra att TS sa till killen att "nu ringer vi upp din kompis" , varav killen vägrade, och hon inte accepterade att han gick ut i fem minuter för att sen tycka att det var ok att ringa kondom-kompisen. Så jävla smart drag av TS att jag blev riktigt imponerad. :)
Användarvisningsbild
Zindra
Stammis

BF: 090624

Inläggav Jag 15 jan 2010, 15:57

Härligt när man kan vara oöverens och sedan vara överens en stund senare, detta är vad jag gillar med minbebis!
Användarvisningsbild
Jag
Alltid online

Inläggav Villervallesmamma 15 jan 2010, 17:41

hej Karoliinan!
När jag läser det du skriver blir jag verkligen ledsen..Tycker verkligen inte att du ska vara med honom! Jag var ihop med en kille som ljög om precis allt möjligt,t.o.m saker som inte spelade någon roll! Sen fick jag reda på att han hade X antal tjejer vid sidan om mig.
Känner du dig inte trygg så ska du inte vara med honom.
Det är skillnad på att vara svartsjuk för att man är gravid eller inte gravid. Du kände ju så här innan du blev gravid,eller hur?
Saker man känner på sig brukar tyvärr vara sanna.
När jag var gravid första gången var jag såklart svartsjuk,men det var helt utan grunder.Du har ju grunder till att vara svartsjuk! Han beter sig verkligen suspekt och verkar vara ett svin!
Sen tycker jag att om du funderar på att abort borde du kontakt en barnmorska så du kan prata igenom det. Det är inte för sent att göra abort! Ett barn borde alltid vara älskat och efterlängtat och inte påtvingat. En kompis gjorde abort i v.18 av olika anledningar.Man bestämmer över sin egen kropp!!
Fundera på vad du verkligen vill. Vill du verkligen ha ett barn just nu?
Villervallesmamma
Stammis

BF: 100505

Föregående

< Återgå till Familj & livet som förälder

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm