-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
HJÄLP är de på g?
8 inlägg • Sida 1 av 1
HJÄLP är de på g?Hoppas någon är vaken som mig...
Hade sex med sambon i går kväll, och efter så fick jag lite förvärkar som man kan få och som jag fått förut... Men nu vaknade ag vid typ 1 - halv 2 av onda förvärkar /värkar. Vet inte om de är på gång. gick på toa för att försöka bajsa, men då kom en bit av slemmisen istället, + rosa slem. Nu kommer dessa värkar med ca 5 min mellanrum. Och dom gör ont. som fan. Är de på g, vad ska jag göra, ringa förlossningen eller vad? Och vad ska jag säga? Känner mig vilsen och sambon ville sova vidare ... Hoppas någon kan svara! kan berätta att jag är i v. 40 (på onsd är BF) SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: HJÄLP är de på g?Det låter så lipzi. Ring.till fl så de är förvarnade och fortsatt ta tid på värkarna. Ta det bara lugnt, allt kommer gå bra. Om det gör så ont att du inte kan hantera dom riktigt ska du åka in men det kommer fl hjälpa.dig med så ring dom på en gång. Snart är du mamma.
Re: HJÄLP är de på g?låter så ja! kul
du hat säkert redan ringt fl, annars gör det, bolla lite med dem, så hjälper dom dej
Re: HJÄLP är de på g?Har en liten liten dotter som föddes 11 min över 10 21 augusti
48 cm lång och 3280 g. Förlossningen gick ju i raketfart, krystade i en timme bara. Åkte in vid 5 och då var jag öppen 4 cm. Fyfan vad ont de gör att föda barn men vilken härlig känsla endå! WOW!! SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: HJÄLP är de på g?haha både nhan och mamma tänkte typ "gå och lägg dig, de är inte dax"men 1 h senare var vi på sjukan och då var jag öppen 4
SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: HJÄLP är de på g?Grattis till er !
8 inlägg • Sida 1 av 1
|