-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativt
5 inlägg • Sida 1 av 1
Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativtjag e i bim+13 och min mens har inte kommit ännu . å jag har väldigt mycket rinade flyttningar vilket jag inte brukar ha . jag har tagit två gravitet test och båda visar negativt.
jag börjar bli nervös hoppas inte det e nå fel på mig min mens cirkel ligger på 32 dagar varje månad Vad ska jag göra ? / jennifer
Re: Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativtmin dröm e att få en bebis i alla fall men man e ändå nervös när det visar negativt 2 gånger å sedan inte mensen har kommit på 13 dagar.
jag har haft hallsbränna väldigt mycket dels kissnödig åxå å trötthet. äter ovanligt mycket sen svullen mage./ jennifer
Re: Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativtJag skulle bli lycklig om nån kunde svara. börja bli så himla orolig verkligen
Re: Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativtHej
Har inte så mycket erfarenhet i ämnet men gör ett försök iallafall. Vilken typ av graviditetstest har du använt? De kan ju vara olika känsliga. Clearblue lär ju vara "bäst". Sen kan man ju vara gravid trots att man inte får utslag, om man har lite lägre hormonnivå. Men om mensen inte kommer igång och du fortfarande inte får nåt pluss, är det nog bra att kontakta en barnmorska eller vårdcentralen. De kan ju göra ett blodprov för att säkerställa graviditet. Om inte annat kan det vara skönt för att minska oron. Lycka till och hoppas att du har ett litet frö på gång!
Re: Hjälp är i bim 13 ingen mens 2 test bara negativt
tack vad go du e
5 inlägg • Sida 1 av 1
|