-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp att tyda ÄL-TEST!
7 inlägg • Sida 1 av 1
Hjälp att tyda ÄL-TEST!Hej!
Precis som vanligt så har jag skitsvårt för att tyda ÄL-tester. Vad anser ni om detta ÄL-test?
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!Ser positivt ut, men jag har dålig erfarenhet av sådana test då jag alltid använt clearBlues test med glad gubbe för att slippa tveksamheter... Men det är väl bara att mysa på =) Är väl dumt att vänta...
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!Instämmer med E Maria! Hellre ett ligg för mkt än för lite runt ÄL tider
![]() Mf aug-10 (v.9) MA dec-10 (v.9)
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!hej FLS... jag skrev precis i en av dina andra trådar men jag vill bara säga att de tester som är på bilderna här är positiva..
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!Nu kanske inte denna tråden är så aktuell längre men svarar ändå. Bild 1 är lite svår att tyda och bild två tycker jag personligen inte är fullt positiv, men så nära positiv man kan komma. Hade velat ha strecket lika starkt som kontrollstrecket, eller ännu starkare. Men får man ett sånt streck behöver man ju inte testa igen dagen efter utan "bara" köra på samma dag som testet gjordes och dagen efter samt ytterligare en dag till. Kanske en dag till (4 dagar i rad) just vid detta resultatet så man maximerar chansen att det ska ta sej.
Hoppas du får reda på vad som händer med din kropp. Det brukar ta runt 3 v för hcg´t att gå ur kroppen så det låter ju som att det redan kan ha tagit sej. Men som flera andra skrivit, kolla upp det.
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!Jag hade precis de där billigare typen av ÄL-test och det där är positivt! Det var mitt äl-test iallafall och det såg ut sådär då
Lycka till!!
Re: Hjälp att tyda ÄL-TEST!Även jag har de billigare varianterna. När det är negativt är det bara ett streck och positivt två streck. Ditt ser väldigt positivt ut, kör på!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|