Annons:

Hjälp? Gravid elr bara inbillning..?

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

Hjälp? Gravid elr bara inbillning..?

Inläggav Hjhej123 » 29 jan 2017, 21:57

Jag vet inget alls om ÄL, elr när isf det kan ha "tagit sig" om jag får uttrycka mig så. Men behöver lite hjälpa snälla inget påhopp allt kan bara vara en stor inbillning såklart... men ändå skönt att få skriva av mig då jag är ganska ung..

Jag fick mensen som vanligt elr vad jag tror då den är ganska oregelbunden men ändå inte jätte, men varade kortare och var inte alls så mycket som vanligt, men såklart så var de lite klumpar men inte alls så mycket som jag brukar ha i vanliga fall. Sen de senaste och nu efter mensen slutat så hade det gått över till en rosa färg.. och nu någon dag sen jag tror mensen sluta så är de jätte jätte lite rosa efter jag har kissat, alltså på pappret. Sen i början hade jag en mildare mensvärk än vanligt men kom ändå som vanligt, innan mensen kom och höll i sig i en dag ungefär. Sen nu efter mensen sluta så har jag mått illa, och lite lite ont i magen (konstig känsla). Men illamåendet skrämmer mig ändå lite, eftersom att jag brukar inte må illa plus att det har hållt i sig i några dagar men ändå släppt och kommit tillbaka på dagarna. Ibland kan jag inte ens få i mig mat medans nästa gång kan jag äta massor fast lite känsla av illamående ändå. Sen läste jag även om surauppstötningar och har små, de känns som att spya ska komma upp men sväljer ist och känner av illamåendet. Vad kan detta vara? Snälla hjälp.

Detta kan även vara stor inbillning men tycker att blodådrorna på brösten syns mer och ett är ömmare än de andra men inte så jätte farligt.
Hjhej123
Nykomling

Mitt Krypin

Återgå till Allmänna trådar om graviditet
Annons: