-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp... Halsbränna.
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hjälp... Halsbränna.Jag har precis fått veta att jag är gravid och är i v. 5 tror jag.
Jag har sån fruktansvärd halsbränna, speciellt på kvällen. Jag har magkatarr sedan tidigare och den har också förvärrats. Jag har ont i magen och bröstet till och från och jag svårt att få bukt på halsbrännan. Vad finns det som lindrar????
Re: Hjälp... Halsbränna.Ät havregryn råa!
Re: Hjälp... Halsbränna.finns tabletter mot det på apoteket.
minns inte vilka det var som var ok dock under graviditet, men det vet de på apoteket.
Re: Hjälp... Halsbränna.Jag åt några skedar lingonsylt när jag hade halsbränna, det lindrade faktiskt på mig iaf
Re: Hjälp... Halsbränna.man kan även 'äta novalokov, tugg tablett mot halsbränna, finns receptfritt på apokeket.
Re: Hjälp... Halsbränna.Losec mups, var det som gällde för mig. Jag har alltid halsbränna v4 och v5 sen går det över.
Re: Hjälp... Halsbränna.Losec mups ja, som tidigare talare nämnde. Själv tycker jag att mjölkprodukter (gärna kalla) såsom glass, yoghurt och filmjölk lindrar fint!
Re: Hjälp... Halsbränna.Ett glas kall mjölk brukar hjälpa. Rennie sugtabletter mot halsbränna, från apoteket är också superbra.
Re: Hjälp... Halsbränna.Jag körde på samarin förra gången jag var gravid. Hade hemsk halsbränna mot slutet!
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|