-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
HJÄLP! Har sprickor på magen
34 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: HJÄLP! Har sprickor på magenJag har ett tips babyolja känns jätte skönt bara att smörja in efter dusch när man é blöt. självklart så kan man inte göra något åt bristningarna men jag slapp iaf känna hur min hud brast för det var hemskt när man kände hur den bara sprack..
Gummiband hmm, ja tänker mej mer en ballong som man blåser upp å sen släpper ur all luft dom bleknar ju på en del ser man ju knappt bristningarna. En stolt mamma med en jävla massa bristningar som förövrigt min gubbe älskar att se, han kallar dom kärleksbevis (mellan oss som gav oss ett underverk).
Re: HJÄLP! Har sprickor på magenFör mig känns det som om det inte är det viktigaste om jag får bristningar eller ej under min graviditet, dels för att jag redan har sen jag gått upp i vikt förut och dels för att jag helt enkelt inte bryr mig.
Dock tänker jag smörja magen och så med bodybutter ändå, eller rättare sagt kommer min killa att göra det;P Jag har inte fått någon mage än men han tycker att det är mysigt ändå så då får han väl hålla på:P och skulle det mot förmodan göra att jag inte får så mycket bristningar vilket jag inte tror så är ju det bara ett plus:P
Re: HJÄLP! Har sprickor på magenJag har fått några bristningar fast jag smörjer magen 1-2 ggr om dagen. Jag tycker att det e bättre att smörja o veta att man har gjort nånting än att inte smörja o sen tänka att man kunde ha gjort det i tid
Re: HJÄLP! Har sprickor på magenKul att läsa att så många gillar sina bristningar, och att de inte bryr sig om huruvida de uppkommer eller ej. Kanon! Själv ville jag undvika att få dem, eftersom att jag trots allt bär på det finaste som finns, har jag aldrig slutat bry mig om mig själv. Jag skulle också fortsätta leva. Och glad är jag för det idag! För lillen kommer alltid först, men sen står ju även jag kvar där!
34 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
|