-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!
6 inlägg • Sida 1 av 1
HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!Hej! jag är en nybliven mamma som är 20 år. jag födde den 5 juli min söt flicka! jag har jätte stora problemer med min 27m2 rum/lägenhet utom kök,och jag verkligen måste flytta härifrån!!! det är ganska jobbigt! kanske någon av er uthyr en 1:a el 2:a? Eller känner någon som ska hyra ut? ingen vill hjälpa mig!!:((( socialen struntar i mina problemer....
Re: HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!Du bör nog skriva i vilken stad du söker lägenhet.
110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!är din lägenhet som du har nu åp förstahandskontraktn kan du dels höra av dig till hyresvärden och byta internt, du kan också kolla lägenhetsbytes sidor, googla på lägenhetsbyte s¨kiommer de upp några sidor... är de en andrahand så får du npg kolla blocket eller så om någon vill hyra ut till dig
SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!
jaaa....förlåt!! jag var så stressad... Stockholm var det...
Re: HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!
jag har andra hand...och det är jätte svårt att hitta nåt
Re: HJÄLP!!! JAG BEHÖVER EN NYA LÄGENHET!!jo de är svåprt... tyvärr vet jag ingen i sthlm, bara att fortsätta titta på blocket.
SthlmsmammanTerese.blogg.se
6 inlägg • Sida 1 av 1
|