-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp! Letar efter namn med V i
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iMen vad kul evaanki att du ska ha igen, har för mig vi följdes åt sist gång?
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iJag vet en hund som heter Winston
Ossian, Arvid, Otis, Teodor, Thor, Troy, Vidar, Vide och Viggo.
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iSven är superfint och coolt tycker jag. Hade gärna haft Sven-Erik.....men det vill inte min man. Men Winston ska faktiskt heta Sven i andra namn
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iWinston? Som ciggarettmärket?
Ne då väldigt fint och ovanligt namn.
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iTänkte föreslå Vanessa och Vendela men såg att det var pojknamn som gällde nu. Winston är ju jättefint!
![]() MA 8/1-12 (v17+2)
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iPojke: Vincent, valentin, Elvin, alvin, vidar, vide, Livius
Flicka: Nova, Lova, Tuva, Vilja, Viola, Victoria, Liv, Livia Pojkar: Oden, oskar, ola, ove Flicka: Ofelia, olga Lite smått och gott mer eller mindre fint
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iNu har ni ju redan ett namn men jag kan inte låta bli att kommentera ändå. =)
Mina ungar heter Vincent och Claudia, tycker de namnen är hur fina som helst (så klart, haha) och passar väldigt bra ihop. Jag har också funderat på både Oliver och Olivia, fast jag tycker nog slutet är för likt på Claudia och Olivia så jag om vi får fler barn så blir det nog ändå ingen Olivia. väldigt fint annars! Hade ni väntat en tjej (eller om det mot förmodan poppar ut en, man vet ju aldrig) så är Oda ett fint flicknamn på O, tycker iaf jag. Ett ovanligt gammalt svenskt namn. Jag tycker det är knepigt att stava namn med dubbel-W, för mig blir utalet som på engelska, dvs "ou". Så jag skulle ju slå ett slag för Vinston! Fast alla tycker gudskelov olika, tråkigt hade det varit annars. =) Lycka till med sluttampen på graviditeten!
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|