-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Hjälp! Letar efter namn med V i
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Hjälp! Letar efter namn med V iHej!
Jag har en dotter som heter Olivia och nu väntar vi ett syskon till henne. Jag vill gärna att namnen ska passa ihop på ett bra sätt så antingen vill jag att namnet börjar på O eller så ska det ha ett V i sig någonstans! Någon som har förslag! Helst ovanliga namn....men som ni ser så har vi inte ett ovanligt namn på vår lilla tjej så vi är öppna för alla förslag. Flick och pojknamn! TACK!!
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iVera, Viktor, Ove, Ofelia, Ola, Olle, Alvar, Vidar, Arvid, Vilmer, Valter...
Får se om jag kommer på fler senare
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iLovis, Tove, Tova, Tuva, Love, Dova, Liv, marvin, melvin, Movitz, Otheo,
Namn på O är ganska svårt.
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iHej hej.
Viggo, william, vincent tycker jag är killnamn som passar till Olivia. Jag vet att v:et är i början men tänkte att det kanske inte spelar någon roll vart i namnet det var. Alva, Liv, och Wilja kanske kan vara passande tjejnamn? Hoppas ni hittar något ni gillar och tycker passar =) Lycka till nu!
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iTack för förslagen!
Många av namnen går tyvärr bort pga många kusiner o kompisar med dessa namn. Men jag gillar verkligen Arvid, Vincent och Valter på en pojke. Min man håller tyvärr inte med mig. Det enda flicknamnet jag kan komma på att jag gillar lite är Elvira. Tur att det är ett tag kvar....jag hoppas vi får se könet på Rul så kanske det blir lite lättare. Fler förslag mottages tacksamt.
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iFlicknamn som jag gillar och tycker passar med Olivia:
Josephine, Ella, Linnea Pojknamn: Elmer, Elis, Victor, Theodor Lycka till!
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iPojknamn: Ludvig (Ludwig), Oliver, Melvin, Love, Gustav
Flicknamn: Liv, Lova, Evelina, Lovisa Lite förslag från mig. * Försökt sen sommaren 2009.
* Utredningen säger att det inte är något fel. ![]() Följ gärna vår resa: http://minbebis.com/blogg/jessieh/ MF 090912 (v 5+3) MF 100112 (v 6+5) MF 100513 (v 5+0) Utomkvedes 120111 (v 5+0) Ta inte livet för givet, det är alldeles för kort för det.
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iHej!
Vi vet nu att det är en pojke i min mage.............superkul! Och vi har även kommit på ett namn som vi är överens om och det är ovanligt! Winston!
Re: Hjälp! Letar efter namn med V iVad skönt att ni är enade
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|