-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Hej!
Undrar om här är någon som hade en "mensliknande" blödning i början av graviditeten när mensen egentligen skulle kommit? Testade svagt positivt på bim-1 men så på bim+1 så kom där en blödning - riklig- som liknar en mensblödning och det har hållt i sig så jag blöder fortfarande idag bim +2. Har fortfarande svagt plus på stickan. Känner ingen smärta och har inte haft sex!
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?heej , har inte haft de precis i början men ca 8 veckor in men de är normalt att man har de . Men testa dig med ett digitalt test de skulle jag gjort för då står de gravid eller inte gravid . Sen är de ju bara kontakta en bm när du har gjort de och höra lite med dom . kramkram
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?jag skulle avvakta och se, sen ta ett test igen om ngr dagar! tyvärr får man ju inte så mkt hjälp av vården i en så tidig graviditet!
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?japps, blödningar både vid bim och kring v 8 och utan smärta har det gått bra.
de gånger jag haft ont också har det inte gått lika bra lycka till!
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Har ni haft rikliga blödningar eller bara liten blödning? min är riklig men gör inte ont! Tack för era svar =) Ni är gulliga.
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?jag hade sparsam mens runt bim, tror det var 5 dagar eller så som det kom bruna blödningar
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Jag fick en störtblödning i början av graviditeten. Gjorde inte ont, men blödde massor. Då vi haft två missfall innan så åkte vi in. Men fick till min förvåning se ett foster med tickande hjärta. Var ett blodkärl som hade brustit, så var därför jag blödde. Läkaren sa att det var vanligt, då det blir väldigt spänt inne i livmodern.
Så hoppas det kommer gå bra för dig oxå
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Tack! Vad härligt att höra! =)
Tatyana: Hur var din blödning? Det är precis som små små mörka mörka gelepluppar i min blödning. Ser inte ut som vanlig mens...=/ Därför jag misstänkte missfall.
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Det kom som en jätteblödning när jag var på toaletten. Sen blödde jag igenom nästan. Blödde i några dagar. Var väldigt knallrött blod.
Läkaren sa till mig att om det är missfall så brukar det göra ont oxå, inte bara blöda. Men jag har inte haft vanliga missfall, så vet inte hur dom känns. Hoppas nån annan kan svara på den frågan.
Re: HJÄLP! Mensliknande blödning i början av graviditeten?Alla har inte ont vid MF. Har du tagit nytt test FLS?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|